English Deutsch

Identita, dámy.

, Napsal:

Cítím se nucen napsat tento blog, protože casto dostávám celkem bezradné dotazy od žen, které jsou aktivní v oblasti masáží a chtejí se polohovat. Tyto rady tedy nejsou zamereny prímo na milovníky masáží, ale na druhou stranu. Jako první téma možné série volím (podle me) velmi duležitý bod: Identita.

Kdo poskytuje své služby déle než jen dva Pokud chcete nabídnout týdny, meli byste si vymyslet zapamatovatelné jméno. Jméno, které si potenciální stálí zákazníci zapamatují. Jméno, které lze predávat ústne. Protože: Chcete být uznáváni, chcete, aby o vás lidé mluvili? Bez identity zmizíš v davu! Identita nemusí být super kreativní, ale musí být urcitým zpusobem jasná. "Orchidej Tantra". "Veronikin tantrický sen". "Massagestudio Namaste".

Identita by mela být konzistentní, tj. adresa webu by mela být približne stejná jako nabídka. Proste to nesedí, když si zasurfujete na www.venusblumeveronika.ch a pak vás privítá nabídka, "Namaste House". je nazýván. Toto je jen fiktivní príklad... ale obcas se s takovými výtvory setkáte.

Takže otázka: Chcete zustat zcela anonymní nebo zanechat trvalý dojem a mít potenciálne více zákazníku?

Milovníci masáží si vymenují nápady. Bud na fóru nebo v osobní konverzaci. Jak ale mužete doporucit nabídku, která nemá jméno? "Víš Klausi, ta blondýnka vlevo dole na Birkenstrasse je skvelá" ... obtížné. Ale "Klausi, ve Veronicine tantratraumu v Basileji si opravdu odpocineš." Klausovi to usnadní veci. Jeden pohled na Google nebo Massage123 a Klaus ví, kam jít dál.

Copyright © 2008-2024 Massage123